Rambut Wanita Terpanjang Di Dunia









































Seorang wanita berumur 51 tahun di Guangxi, China yang bernama Xie Qiuping telah memegang Rekod Dunia Guiness sebagai rambut wanita terpanjang didunia pada 2004. Panjang rambutnya berukuran 5.627 meter atau lebih kurang 18 kaki, wowww bayangkan......Dia menyimpan rambutnya semenjak  dia berumur 13 tahun. Ukuran panjang itu pada tahun 2004, bayangkan sekarang macamana panjangnya...huhh

Mama tak dapat bayangkan, berapa botol syampu digunakan untuk mencuci rambut beliau dalam seminggu yek.

Lagi gambar-gambarnya kat bawah ni. Cam hantu Kak Limah pun ade gak, kalau jumpa malam-malam mahu nya demam semingggu.....


cam ponti je...


























fuhhh panjangnya



























eeeee seram, mana kakinya?...

































sanggupkah anda mencuci rambut cam ni?

5 ulasan:

cahayabintang berkata...

Makkk,hantuuuu! hahaha
panjang gile rambut. basuh sampai gune besen lagi tuh.

nawal addina berkata...

panjang nya 0.o

mcm rapunzel , tapi katun tu lagi pnjang ^^

sabella mohamad berkata...

wah gila panjang !
seriau kalo tgk memalam
haih

Chempaka Sari berkata...

macam tak logik je 18 kaki? tgk dari gambar macam 7 kaki je..

sikEciLku sAyaNg berkata...

mcm 7 - 8 kaki je klu tgk gmbr ni..tinggi budak ni dlm 5 hingga 6 kaki je ni..

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...