Bapa Bunuh Anak Setelah Update Status Facebook


Australia 2011  - Mungkin, update status Facebook lelaki ini adalah salah satu yang paling mengerikan. Dia menulis ’bout to kill ma kid’ atau kurang lebih bermaksud ‘aku akan membunuh anakku’.

Lebih mengerikan lagi, lelaki asal Australia bernama Ramazan Acar ini benar-benar mewujudkan ancamannya. Dia dengan kejam menikam anaknya yang baru berumur 2 tahun berulang kali, sesaat setelah menulis update status facebooknya.

Anaknya bernama Yazmina Acar maut ketika itu juga. Perbuatan yang dilakukan akhir tahun lalu ini dibicarakan dalam proses pengadilan di Australia baru-baru ini.
Kejadian tragik itu bermula ketika mangsa dijaga oleh ibunya yang juga bekas pasangan tertuduh, Rachella D’Argent. Ketika ayahnya datang untuk membawa anaknya, Rachella sama sekali tidak menaruh perasaan curiga.

Namun keduanya tidak kembali lagi. Acar mengirim pesan  pada Rachella bahawa dia akan membunuh anak mereka dan akhirnya merealisasikannya. Kemungkinan Acar sakit hati dengan perpisahan mereka.
Acar menikam anaknya sendiri di bahagian dada dan perut. Sesudah meninggal, mangsa kemudiannya dibuang. Dia kini sedang menjalani proses perbicaraan mahkamah.

Ish ish sungguh kejam manusia ini...binatang pun tahu sayangkan anak.

1 ulasan:

azie7575 berkata...

memang kejam.. lelaki seperti ini.. tak layak dipanggil ayah.. tp selayaknyer memanggil syaitan..

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...